Lilypie 4th Birthday PicLilypie 4th Birthday Ticker

2 Mart 2011 Çarşamba

"ÇOCUKLAR İÇİN NOTADA YAZMAYANLAR"




Neredeyse 1 yıldır hiçbir şey yazmıyorum. Oysa ne çok yazmak istiyorum ama beslenemediğimi düşünüyorum aslında bir çok şey var anlatılacak ama kopmuşum ve bir türlü başlayamıyorum. İşten sonra en çok Deniz'le vakit geçirdiğimiz için neler yapıyoruz onunla başlangıç yapmak istedim.
Tesadüf bu kışın ilk aktivitesi Notada Yazmayanlar oldu.
Belki Blog'da yazmayanlar da bu vesile ile yazılır.

Memet Ali Alabora ve Emir Gamsızoğlu İş Sanat Tiyatrosunda bize klasik müziği anlattı.
Klasik müzik deyince aklınıza ilk ne geliyor?diye başlayan bu yolculukta
beraber müzik dinledik, bestecileri tanıdık, müzisyenlerle tanıştık.Bildiğiniz melodileri duymak, bilmediklerinizden keyif almak, müzikli hikâyeler dinlemek için piyanist Emir Gamsızoğlu ve oyuncu Memet Ali Alabora Çocuklar için "Notada Yazmayanlar" la İş Sanat'ta. Biz 28 Kasım'da izlemiştik. 27 Mart 2011 de tekrar sergileniyor.

Hiç yorum yok: